ADSL [długie]

Jan Wideł jwnews w debian.maszyna.pl
Wto, 12 Sty 2010, 22:23:58 CET

Dnia 2010-01-12, o godz. 20:51:28
Grzegorz Sójka <pld w yen.ipipan.waw.pl> napisał(a):

> Dzięki za info.
>
> My (ja i moja rodzina) mamy 3 łącza netia-over-tpsa i oprócz
> _potwornych_ opóźnień i obsługi klienta która jest ch^&#wa jak
> nieszczęście to nie jest źle. Transfery w normie. Ja w domu mam
> 0.5MBps skutecznego transferu na łączy 4Mbps (przed chwilą
> sprawdzane). Nie zauważyłem jak do tej pory żeby się coś jakoś
> bardziej cięło.

No to masz więcej szczęścia niż ja (przynajmniej jeśli chodzi o
parametry). Bardzo możliwe, że to lokalny problem. Mam server w
krakowskim "mini data center" i łącze tam leci szkieletem Netii, tam
wszystko działa ładnie. W domu już mnie cholera bierze, najbardziej na
niemożliwość uzyskania konkretnej wiadomości. A przecież wystarczył by
1 telefon, co mogą a czego nie, a co robią żeby było lepiej, a nie
wieszanie psów na wszystkich od TPsy począwszy na Naturze kończąc.

P.S. Jak byś miał chwile wolną, to odezwij się na
jid:jasw(at)jabber.org - chętnie pooglądałbym zrzuty mtr'a itp.

--
Poz,
Jasiek