[TH] Lighttpd

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Nie, 24 Sty 2010, 22:59:59 CET

On Sunday January 24 2010 22:40:37 Daniel Dawid Majewski wrote:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 1.24.2010 r. 22:32, od Daniel Dawid
Majewski:

> Ubzdurałem sobie taki wpis, który jednak lighttpd nie łyka :
> fastcgi.server = ( ".php" =>(
> 		"socket" => /var/run/php/fcgi.sock
> 		)
> 	)
> Jakieś podpowiedzi ?

U mnie działa wpis identyczny z dokładnością do cudzysłowów wokół ścieżki (i
samej ścieżki oczywiście), ale coś może się różnić w parametrach samego
procesu PHP - używam własnych skryptów do kontroli fcgi, ten dostarczony w
paczce z PHP to niestety jakaś proteza, nie skrypt startowy, a nie pamiętam co
i jak dokładnie uruchamiał.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl