[TH] Lighttpd

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Nie, 24 Sty 2010, 23:32:16 CET

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 1.24.2010 r. 22:59, od Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz:
> U mnie działa wpis identyczny z dokładnością do cudzysłowów wokół ścieżki (i
> samej ścieżki oczywiście), ale coś może się różnić w parametrach samego
> procesu PHP - używam własnych skryptów do kontroli fcgi, ten dostarczony w
> paczce z PHP to niestety jakaś proteza, nie skrypt startowy, a nie pamiętam co
> i jak dokładnie uruchamiał.
W końcu dałem sobie siana ze skarpetą, działa.
# sed '/^\($\|\s*#\)/d' /etc/sysconfig/php-fcgi
SPAWN_UID=http
SPAWN_GID=http
SPAWN_PORT="1027"
SPAWN_ADDR="127.0.0.1"
PHP_FCGI_BINARY=/usr/bin/php.fcgi
SERVICE_UMASK=007
PHP_FCGI_CHILDREN=8
PHP_FCGI_MAX_REQUESTS=100000
FCGI_WEB_SERVER_ADDRS="127.0.0.1"
# sed '/^\($\|\s*#\)/d' /etc/lighttpd/conf.d/50_mod_fastcgi.conf
server.modules += (
        "mod_fastcgi"
)
fastcgi.server = ( ".php" =>(