Czy php.cgi korzysta z php-cgi.ini?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 26 Sty 2010, 12:14:03 CET

On Tue, 26 Jan 2010, Marcin Kurzyna wrote:

> które PHP? 5.2 czy 5.3?

W miarę aktualne - 5.2.11-13

> a dwa - co ci phpinfo() mówi o pliku konfiguracyjnym? i nie jest tak że jeśli
> odpalasz via CGI to masz jakiś skrypt w którym masz konfig "z palca" podany
> jako parametr wywołania? ale to tylko szklana kula.. ostatnio coś ciemna.

No taki już jestem że staram się wierzyć komentarzom ;) A w /etc/php/php.ini stoi jak byk:

; Please note, that in PLD installations /etc/php/php.ini file
; contains global settings for all SAPIs (cgi, cli, apache...),
; and after reading this file, SAPI-specific file (/etc/php/php-cgi.ini,
; /etc/php/php-cli.ini, /etc/php/php-apache.ini...) is INCLUDED
; (so you don't have to duplicate whole large file to override only
; few options)

Więc albo to jest bzdura i należałoby usunąć z oficjalnego php.ini, albo coś
jest zepsute w php.cgi.

Hmm, sprawdziłem php.cgi -i - i pokazało że używa /etc/php/php-cgi-fcgi.ini
Dlaczego? Owszem, fcgi mam zainstalowane (za chwilę je usunę bo na nic się
nie przyda chyba) ale czemu .cgi nie bierze php-cgi.ini tylko właśnie php-cgi-fcgi.ini?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944