Czy php.cgi korzysta z php-cgi.ini?

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Wto, 26 Sty 2010, 18:00:20 CET

Jacek Osiecki wrote:
> On Tue, 26 Jan 2010, Marcin Kurzyna wrote:

> Hmm, sprawdziłem php.cgi -i - i pokazało że używa /etc/php/php-cgi-fcgi.ini
> Dlaczego? Owszem, fcgi mam zainstalowane (za chwilę je usunę bo na nic się
> nie przyda chyba)

a powinno ci sie przydac, bo FastCGI to najbezpieczniejszy i najszybszy
model odpalania prpocesów PHP.

jak w koncu chcesz odpalac to PHP?
jako mod_php, jako CGI, czy jako FastCGI?

> ale czemu .cgi nie bierze php-cgi.ini tylko właśnie
> php-cgi-fcgi.ini?

a tego to nie wiem. uzywam php.fcgi
jesli chesz odpalac z konsoli to od tego jest php.cli (zreszta
/usr/bin/php jest symnlinkiem do tej wlasnie binarki) a nie php.cgi

--
  Arkadiusz Rdest