Czy php.cgi korzysta z php-cgi.ini?

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 27 Sty 2010, 11:53:33 CET

On Tuesday 26 January 2010 21:27:12 Jacek Osiecki wrote:

> Jakieś szczegóły? Bo nie znalazłem żadnych alertów o krytycznych bugach w
> APC - na secunia w zasadzie jest tylko jedno zgłoszenie, dotyczące buffer
> overflow...

Daawno tego nie sprawdzałem jako że mam fcgi i tam ten problem nie ma szans
wystąpić, ale było tak że przestrzeń danych była wspólna dla procesu (w końcu
shared memory, nie? :P ), a jeśli jeden proces (bo via mod_php i wspólne
procesy apache'a) mógł obsłużyć kilka vhostów to bez problemu dostawałeś się
do danych jednego z innego - wystarczyło znać klucz pod którym były zapisane
(via apc_store()).

Sprawdzić pewno by to wciąż można byłoby prosto ale przyznam się że mi się nie
chce, szczególnie że w moim środowisku i tak nie zadziała ;-)