Czy php.cgi korzysta z php-cgi.ini?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 26 Sty 2010, 21:27:12 CET

On Tue, 26 Jan 2010, Marcin Kurzyna wrote:

> Szczerze mówiąc to ja tam nie wiem jaki problem jest z APC - SOA#1 ;-) Jak
> również z odpaleniem fcgi+suexec.

Jakoś ile razy próbowałem cokolwiek z tym zrobić to APC w zasadzie nie było
wykorzystywane... Teraz serwer jest już uruchomiony i żadne rewolucje nie
wchodzą w grę, więc nawet nie odtworzę jakie dokładnie problemy były :)

> Jeśli natomiast uwzględniasz bezpieczeństwo to tylko via fcgi bo to ci daje
> separację dostępu do danych w APC. Przy mod_php kiedy cache jest *jeden* nie
> ma większego problemu z odczytaniem i zmienieniem danych innego vhosta ;-)

Jakieś szczegóły? Bo nie znalazłem żadnych alertów o krytycznych bugach w
APC - na secunia w zasadzie jest tylko jedno zgłoszenie, dotyczące buffer
overflow...

> Do tego to zdecydowanie php.cli

OK - choć właśnie nie wiem czemu nie przekazał parametrów. Ale to sprawdzę
jutro ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944