Problem z cryptsetup

crazy crazy w noshit.pl
Sob, 3 Lip 2010, 17:20:17 CEST

Czesc,
dzisiaj po przymusowym reboocie mam problem z zamontowaniem partycji
szyfrowanej cryptsetupem.
Mount nie znajduje mi filesystemu na niej. (montowanie /dev/mapper/X).
Myslalem ze cos sie popsulo z FSem (system byl brzydko zamkniety), ale po
probie zamontowania podobnie szyfrowanej
partycji z dysku przenosnego - efekt ten sam.

Jak sobie patrze, to mam dosyc nowego cryptsetup-luks:
cryptsetup-luks-1.1.2-2.i686
Version     : 1.1.2                             Vendor: (none)
Release     : 2                             Build Date: Mon Jun 21
11:33:40 2010

Czy ktos moze potwierdzic ze ta wersja nie jest kompatybilna z
poprzednimi?
Jesli nie, to co i jak jeszcze moge sprobowac zrobic zeby odzyskac dane?

pzdr,
RM