Czy da się sklonować pod Linuksem zabezpieczony dysk DVD

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Sob, 3 Lip 2010, 19:06:16 CEST

On Sat, 03 Jul 2010, Łukasz Maśko wrote:

> Dnia sobota, 3 lipca 2010, Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz napisał:
> [...]
>
> Program nie jest Linuksowy. Jest mieszany. Tak na prawdę to sama aplikacja
> jest napisana w pod Tomcata, ale instalator i "uruchamiacz" jest pod
> Windows. Gdybym się na Tomcacie wyznawał, pewnie nie byłoby problemu, żeby
> wyciągnąć dane i byłby spokój. Poza tym nie wiem, czy oryginalność płyty
> jest sprawdzana na poziomie programu uruchamiającego Tomcata, czy już jakoś
> wewnątrz właściwej aplikacji.

eee, no to zainstaluj sobie z th tomcata, potem poszukaj pliku .war
albo katalogu który ma podkatalog WEB-INF i zadeployuj w tomcacie.

Zadeployowanie polega na skopiowaniu pliku .war lub katalogu który
zawiera podkatalog WEB-INF do katalogu /var/lib/tomcat/webapps.
Jeżeli nie zadziała „od strzału” to podeślij pliki
/var/log/tomcat/catalina.out i .err, postaram się pomóc.

--
Pozdrawiam,
Paweł