Xorg + nvidia - jak to uruchomic?

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Śro, 14 Lip 2010, 23:24:14 CEST

Dnia środa 14 lipiec 2010 o 14:30:56 Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
> skonfigurowane pod bieżący kernel... tylko że w kernel-src nie
> ma .config :(
> Ściągnąłem kernel-2.6.33.5-1.src.rpm, ale tam jest od groma configów
> i nawet nie wiem który jest tym użytym akurat do
> kernel-2.6.33.5-1.i686
>
> A co do propozycji stworzenia xorg.conf - no spróbuję, choć wydaje mi
> się że Xy powinny potrafić wystartować bez żadnego pliku
> konfiguracyjnego (tak przynajmniej zawsze było). A druga sprawa, to
> widzę że w Th zamiast /etc/X11/xorg.conf jest /etc/X11/xorg.conf.d/ -
> rozumiem że tam trzeba po prostu wrzucić xorg.conf?

z tego co ja pamiętam to biega o same źródła jajka, które powinny leżeć
w /usr/src/linux - wiec jeśli masz kilka wersji jajka to zrób dowiązanie
do odpalonego jajka

Powodzenia
Mieszko Kaczmarczyk
--
Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt:
http://info.totalmoney.pl/k2/kredyt_gotowkowy_m1.php

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

--

.