Th i Xorg cd... polskie znaki?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 19 Lip 2010, 11:32:18 CEST

Witam,

Xorg na mojej starej nvidii w końcu ruszyły - dziękuję za podesłane
konfigi :)

Natomiast nadal jest to niestety trochę nieużywalne :( Nie chcę mieć
żadnego KDE czy gnoma, po tym jak się tu naczytałem o problemach z nimi ;)
Postanowiłem zainstalować starego dobrego WIndowMakera, którego od
zawsze używałem.

Doinstalowałem jeszcze xorg-apps-startx, loguję się na usera, odpaliłem
wmaker.inst - i odpaliłem 'startx'.

Skutki:
  - wystartowało, ale menu windowmakera ma kwadraty w miejscu pliterek
  - da się odpalić xterma z polską czcionką jak sobie taką wybiorę (z
    rodziny iso-8859-2, ale pliterek już nie mogę wprowadzać

Środowisko:
  - to samo się dzieje niezależnie od tego, czy w /etc/sysconfig/i18n mam
    wpisane pl_PL.ISO-8859-2 czy pl_PL.UTF-8. Wolę ISO, UTF to tylko
    problemy przy logowaniu się na zdalne hosty - ale niech by choć przy
    UTF zadziałało... ale nie pomogło :(
  - konfiguracja klawiatury taka jak w moich starych Xach z AC:
      Driver "kbd"
      Option "XkbModel" "pc105"
      Option "XkbLayout" "pl"
    ... nic nie zmieniła
  - z polskich czcionek mam zainstalowane:
    xorg-font-font-misc-misc-ISO8859-2-1.1.0-1.noarch
    X11-fonts-ISO8859-2-7.0.0-13.i686

Coś jeszcze powinienem zrobić żeby to normalnie działało?
Już zaczynam mieć dość - od kilku dni jestem skazany na notebooka z
windows, brak virtual desktopów mnie dobija :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944