[Ac] problem z NFS

Darek darek w pekdar.net
Sob, 31 Lip 2010, 13:04:12 CEST

Witam,

On Sat, 31 Jul 2010 08:49:18 +0200, Daniel Dawid Majewski <light-i w o2.pl>
wrote:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 31.07.2010 00:14, od Darek:
> Jeśli wchodzi w grę architektura 586, 686 lub x86_64 zainstaluj
> titanium. Mniej niespodzianek, więcej świeżości.
> http://www.pld-linux.org/Titanium

686
Zaczynałem od PLD 1.0, gdy wyszło stabilne 2.0 zrobiłem upgrade,
praktycznie poszło bez problemów. Byłem tym zachwycony i chwaliłem PLD na
prawo i lewo, instalowałem wszędzie gdzie w rachubę wchodził system linux
na serwerze. Teraz upgrade z Ac -> Th nie wyobrażam sobie tym bardziej że
mam na serwerze wiele usług uruchomionych. Szukałem jakiejś dobrej recepty
na upgrade dzięki, której mógłbym przejść przez to bez poważniejszych
komplikacji ale nie znalazłem takowej. To maszyna produkcyjna i na
eksperymentowanie pozwolić sobie nie mogę :(
Chciałem ułatwić sobie życie i postawić NFS-a aby móc swobodnie zarządzać
plikami Laptop<->Serwer po VPN.

Co ciekawe, kiedyś NFS mi działał, po którymś upgrade przestał, nie miałem
czasu na szukanie przyczyny i szybko przeszedłem na sambę bo i tak
użytkownicy Win. korzystają z tego.
Teraz mam trochę więcej czasu i chciałem wrócić do NFS-a.

Informacyjnie mam postawione Th na kilku serwerach i jestem zadowolony,
tylko gdyby upgrade był mniej bolesny...

---
Pozdrawiam
Darek