[Ac] problem z NFS

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Sob, 31 Lip 2010, 13:20:56 CEST

On Sat, 31 Jul 2010, Darek wrote:
> Teraz upgrade z Ac -> Th nie wyobrażam sobie tym bardziej że
> mam na serwerze wiele usług uruchomionych.
> Szukałem jakiejś dobrej recepty
> na upgrade dzięki, której mógłbym przejść przez to bez poważniejszych
> komplikacji ale nie znalazłem takowej. To maszyna produkcyjna i na
> eksperymentowanie pozwolić sobie nie mogę :(
> Chciałem ułatwić sobie życie i postawić NFS-a aby móc swobodnie zarządzać
> plikami Laptop<->Serwer po VPN.

Moim zdaniem pierwsze co powinieneś zmienić, to "wiele usług
uruchomionych". Zainstaluj sobie za tym serwerze Vservery z Th,
przenoś po kolei usługi do Vserverów. Przenosząc po jednej nie
rycyzkujesz, że wszystko przestanie Ci działać. Jak już przeniesiesz
usługi do Vserverów, to w miarę bezpiecznie będziesz mógł
upgradeować hosta do Th.

Powodzenia.

--
Pozdrawiam,