[Ac] problem z NFS

Arkadiusz Chomicki chomar w pld-linux.org
Sob, 31 Lip 2010, 16:51:39 CEST

Dnia sobota 31 lipiec 2010 o 16:12:45 Dariusz Knociński napisał(a):

> Ta odpowiedź to jest zdecydowanie "nie mądra".
> Ja jeszcze żyję więc moje instalacje też, a większość z nich chodzi na AC :)

tak może być, jeśli instalacje są odłączone od internetu i jeśli na nich ma działać
coś, co nie potrzebuje nowych wersji. W momencie gdy potrzeba jest robić upgrade do nowej wersji,
to robi się kłopotliwe.

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki <chomar (at) pld-linux.org>
Władysławowo