[Ac] problem z NFS

Darek darek w pekdar.net
Sob, 31 Lip 2010, 17:49:56 CEST

Witam,

On Sat, 31 Jul 2010 11:47:50 +0200, Pawel Dobielski <paweld w gery.pl>
wrote:

> Taki sam sens jak używanie Ac, już dawno wyszło z mody, teraz Th albo
> Ti. Ewentualnie dobudujesz sam/zglosisz buga

To może od razu zmienię dystrybucję?

Bardzo lubię PLD i jak pisałem w poprzednim mailu, mam wszędzie
zainstalowane gdzie mogłem postawić Linuxa a jest trochę tych maszyn.
Uważam że jeżeli nie można utrzymać spójności w repo to nie powinno się
wprowadzać zmian w pakietach. Tylko łaty bezpieczeństwa a jeżeli nie można
w ten sposób zagwarantować spójności to nie robić nic co może doprowadzić
do utraty spójności.

To moje zdanie, zwykłego usera PLD.

---
Pozdrawiam