KDE4 i skróty klawiszowe

Arkadiusz Chomicki chomar w pld-linux.org
Śro, 2 Cze 2010, 15:03:16 CEST

witam

Mam na klawiaturze kilka dodatkowych przycisków, między innymi do uruchamiania
przeglądarki www, czytnika poczty, i innych programów. Postanowiłem w końcu je
wykorzystać i zacząłem konfigurować system KDE4 by ich używał. I moje
zdziwienie było takie, że "Edytor menu" nie potrafił ich zapisać. Wykrył
klawisz poprawnie, ale już nie zapisał do konfiguracji. Po ponownym
uruchomieniu "edytor menu" nie był przywiązany żaden skrót klawiszowy. Inne
standardowe skróty w tym miejscu zapisywał np "Ctrl+M", a swoją drogą wcale
nie używa ich.

Czy ktoś miał ten problem i jakoś go rozwiązał?

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki <chomar (at) pld-linux.org>
Władysławowo