KDE4 i skróty klawiszowe

Arkadiusz Chomicki chomar w pld-linux.org
Śro, 2 Cze 2010, 16:10:58 CEST

Dnia środa 02 czerwiec 2010 o 15:03:16 Arkadiusz Chomicki napisał(a):
> witam
>
> Mam na klawiaturze kilka dodatkowych przycisków, między innymi do
> uruchamiania przeglądarki www, czytnika poczty, i innych programów.
> Postanowiłem w końcu je wykorzystać i zacząłem konfigurować system KDE4 by
> ich używał. I moje zdziwienie było takie, że "Edytor menu" nie potrafił
> ich zapisać. Wykrył klawisz poprawnie, ale już nie zapisał do
> konfiguracji. Po ponownym uruchomieniu "edytor menu" nie był przywiązany
> żaden skrót klawiszowy. Inne standardowe skróty w tym miejscu zapisywał np
> "Ctrl+M", a swoją drogą wcale nie używa ich.

> [...]

rozwiązałem problem, należy włączyć obsługę "KMenuEdit" w Konfiguracji
ustawień akcji klawiszowych (akcje klawiszowe w ustawieniach systemowych) i
tam konfigurować wszystkie uruchomienia programów skrótami klawiszowymi.

pozdrawiam
--
Arkadiusz Chomicki <chomar (at) pld-linux.org>
Władysławowo