k3b i problem z parametrem speed dla cdrecord

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Nie, 6 Cze 2010, 22:57:51 CEST

Dnia niedziela 06 czerwiec 2010 o 17:02:22 Łukasz Maśko napisał(a):
> cdrecord command:
> -----------------------
> /usr/bin/cdrecord -v gracetime=2 dev=/dev/sr0 speed=2.4 -sao
> driveropts=burnfree -overburn -data -tsize=2085784s -
> [...]
>
> Próbowałem użyc zarówno cdrecord z cdrtools (powyższe błędy), jak i
> cdrkit  (czyli wodim), w obu przypadkach jest analogicznie, czyli
> źle - za każdym razem programy plują się na to speed=2.4. Jeśli
> wybiorę inną prędkość (np. 4) to jest OK, przynajmniej w tym
> miejscu.
>
> Czy temat jest komuś znany? Może ktoś zna rozwiązanie?

Nie wiem jak jest praktyce lecz w manualu jest, ze cdrecord przyjmuje
tylko całkowite liczby:

Za: http://linux.die.net/man/1/cdrecord
speed=#
    Set the speed factor of the writing process to #. # is an integer

Czyli podaj 2 albo 4 - albo 0 (zero) i moze pójdzie na domyślnych -
czyli wtedy być może 2,4x.

Powodzenia
Mieszko Kaczmarczyk
--