k3b i problem z parametrem speed dla cdrecord

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 7 Cze 2010, 10:04:03 CEST

Dnia niedziela, 6 czerwca 2010, Mieszko Kaczmarczyk napisał:
[...]
> Nie wiem jak jest praktyce lecz w manualu jest, ze cdrecord przyjmuje
> tylko całkowite liczby:
>
> Za: http://linux.die.net/man/1/cdrecord
> speed=#
>     Set the speed factor of the writing process to #. # is an integer
>
> Czyli podaj 2 albo 4 - albo 0 (zero) i moze pójdzie na domyślnych -
> czyli wtedy być może 2,4x.

Czyli problem jest po stronie k3b, który przekazuje do cdrecord takie a nie
inne parametry.

Co do innych wartości - przy 4 działa, ale czasami boję się wypalać na
większej prędkości, bo zauważyłem, że moja nagrywarka nienajlepiej nagrywa
przy wyższych prędkościach (jakoś tak mi wyszło, że fragment nagrany z
prędkością 8x już się nie chce odczytywać).