k3b i problem z parametrem speed dla cdrecord

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Wto, 8 Cze 2010, 23:28:21 CEST

Dnia poniedziałek 07 czerwiec 2010 o 10:04:03 Łukasz Maśko napisał(a):
> Czyli problem jest po stronie k3b, który przekazuje do cdrecord takie
> a nie  inne parametry.
>
> Co do innych wartości - przy 4 działa, ale czasami boję się wypalać
> na  większej prędkości, bo zauważyłem, że moja nagrywarka
> nienajlepiej nagrywa przy wyższych prędkościach (jakoś tak mi
> wyszło, że fragment nagrany z prędkością 8x już się nie chce
> odczytywać).

A mnie się widzi, ze robia coraz gorsze płyty - te które wypalałem
97-2000 (ciemno-niebieskie) działają do dziś.
 A te aluminium-kaszana - [...]

Mieszko
--
Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt: