Re: [OT] Czy ktoś ma pomysł, jak ugryźć takiego twardziela?

Bartłomiej Zimoń uzi18 w o2.pl
Wto, 22 Cze 2010, 18:18:47 CEST

Dnia 22 czerwca 2010 18:09 Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> napisał(a):

> Mój komputer to laptop Dell D400, w którym pracuje dysk twardy Toshiba 80GB.
> Chcę kupić jakiś inny dysk, który będzie szybszy i większy od obecnego.
> Znalazłem na Allegro dysk 120GB, również Toshiba ale model MK1231GAL, wyjęty
> z iPoda. I niestety jest problem, bo nie chce on poprawnie pracować w moim
> komputerze oraz w zewnętrznej ramce podłączanej przez USB.
>
> Jeśli dysk umieszczę w ramce, po podłączeniu mam takie oto komunikaty w
> dmesgu:
>
> usb 1-8.2.4: new high speed USB device using ehci_hcd and address 11
> scsi1 : usb-storage 1-8.2.4:1.0
> [...]

Sprawdz czy ramka nie powinna byc gdzies odizolowana - czasem sie zdarzaja takie
ktore miedzy plytka elektroniki dysku a ramka musza byc zaizolowane (zwykle tam jest folia)
Najwazniejsze aby plytka nie dotykala ramki - mozesz nawet na test wlozyc tam odciety kawalek papieru ;)

moze jakies fotki z/bez ramki?

Pozdrawiam
Bartłomiej Zimoń