[OT] Czy ktoś ma pomysł , jak ugryźć takiego twardziela?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 22 Cze 2010, 18:26:43 CEST

Dnia wtorek, 22 czerwca 2010, Bartłomiej Zimoń napisał:
[...]
> Sprawdz czy ramka nie powinna byc gdzies odizolowana - czasem sie
> zdarzaja takie ktore miedzy plytka elektroniki dysku a ramka musza byc
> zaizolowane (zwykle tam jest folia) Najwazniejsze aby plytka nie
> dotykala ramki - mozesz nawet na test wlozyc tam odciety kawalek papieru
> ;)

Elektronika ramki na pewno niczego nie dotyka, bo ramka jest w plastikowej
obudowie, połączona z ramką tylko taśmą (nie skręcałem wszystkiego, więc
poszczególne elementy były od siebie dość daleko odsunięte). Poza tym, jak
pisałem, dysk wyjęty z laptopa działa z ramką poprawnie.

> moze jakies fotki z/bez ramki?

Chodzi o zdjęcia dysku czy ramki?

Grzebię po sieci i znajduję coraz więcej sygnałów, że ten dysk może nie być
kompatybilny z niczym innym poza iPodem :-/ a to by było przykre. Napisałem
w tej sprawie do Toshiby, ciekawe czy odpiszą (jakoś wątpię).