[OT] Czy ktoś ma pomysł , jak ugryźć takiego twardziela?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 22 Cze 2010, 20:39:09 CEST

Dnia wtorek, 22 czerwca 2010, Pawel Chmielewski napisał:
[...]
> Tu jest ciekawa dyskusja na temat dysków z iPoda (w języku lengłidż)
>
> http://forum.hddguru.com/toshiba-apple-ipod-protected-harddrives-t10669.h
> tml
> <http://forum.hddguru.com/toshiba-apple-ipod-protected-harddrives-t10669
> .html>
>
> Te dyski pracują chyba w standardzie CEATA (Consumer Electric ATA),
> niezgodnym ze zwykłym ATA.

Dzięki za info. Właśnie to czytam.

Rzecz w tym, że jak włożę ten dysk do komputera to on jednak działa i komp
zabootowany z płyty CD pod Linuksem jednak widzi go. Mogę założyć partycje
fdiskiem. Mogę nagrać dane. Czyli nie jest on zablokowany na amen.