[OT] Czy ktoś ma pomysł , jak ugryźć takiego twardziela?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 22 Cze 2010, 22:17:17 CEST

Dnia wtorek, 22 czerwca 2010, Pawel Chmielewski napisał:
[...]
> Te dyski pracują chyba w standardzie CEATA (Consumer Electric ATA),
> niezgodnym ze zwykłym ATA.

Potrenowałem trochę i wyszło mi, że na dysku można stworzyć filesystem,
jeśli się go robi na całym dysku (/dev/hda). Nie daje się natomiast niczego
zrobić, jeśli się zrobi partycje i je adresuje (jak zrobię hda1, to nie
można na niej niczego nagrać, przy każdej operacji na takiej partycji dysk
sypie błędami). Najwyraźniej urządzenie to nie nadaje się absolutnie do
niczego oprócz iPoda. Do d... z takim dyskiem :-/