Kopiowanie tekstu z konsoli wraz z tabulatorami

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pią, 25 Cze 2010, 13:10:39 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 25.06.2010 13:06, od Piotr Budny:
> Witam,
> mam skrypt, który sobie ora bazę danych, chcę te dane sobie później analizować
> w arkuszu google docs.
> Żeby wkleić dane do tego arkusza, komórki musza być oddzielane tabulatorami
> (i tak wypluwane są przez skrypt na stdout). Skrypt uruchamiany jest na
> konsoli po ssh.
>
> Czy jest sposób, żeby te dane wkleić do schowka wraz z tabulatorami? Może jest
> jakiś magiczny $TERM?
> Zaznaczając myszką na konsoli - zamiast tabów kopiowane są spacje.
Najprostsze, co mi na myśl przychodzi - przekierowanie wyjścia do
jakiegoś pliku i otworzenie tego edytorem graficznym z wbudowaną funkcją
kopiuj-wklej.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski