Jak się podpiąć do sieci w takiej sytuacji?

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pon, 1 Mar 2010, 00:21:52 CET

W dniu 28.02.2010 12:12, Łukasz Maśko anonsuje::
> Dnia niedziela, 28 lutego 2010, Łukasz Maśko napisał:
> [...]
>>
> Próbuję zastosować po prostu pand --connect <adres>, na razie jeszcze mi nie
> idzie (pewnie trzeba coś po stronie Windows dopasować).

A nie lepiej po wi-fi?
Pand może i zabawne, ale IHMO najlepiej by wi-fi.

Prawoklik na połączeniu komórkowym w windows -> właściwości, tam w
zakładce bodaj zaawansowane -> udostępnij to połączenie (a może "inni
użytkowniy mojej sieci mogą się łączyć" itd.).
Jako połączenie sieci lokalnej wskazać wi-fi. Będzie miało 192.168.0.1.
Nie pamiętam jak tam z kluczami WPA, ale chyba się da.
Wtedy w linksie nManager i ju.
Jeśli koniecznie przez pand, to chyba blueman najwygodniejszy.

--
WK