Jak się podpiąć do sieci w takiej sytuacji?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 2 Mar 2010, 08:25:58 CET

Dnia poniedziałek, 1 marca 2010, Wieslaw Kierbedz napisał:
[...]
> A nie lepiej po wi-fi?
> Pand może i zabawne, ale IHMO najlepiej by wi-fi.
>
> Prawoklik na połączeniu komórkowym w windows -> właściwości, tam w
> zakładce bodaj zaawansowane -> udostępnij to połączenie (a może "inni
> użytkowniy mojej sieci mogą się łączyć" itd.).
> Jako połączenie sieci lokalnej wskazać wi-fi. Będzie miało 192.168.0.1.
> Nie pamiętam jak tam z kluczami WPA, ale chyba się da.
> Wtedy w linksie nManager i ju.
> Jeśli koniecznie przez pand, to chyba blueman najwygodniejszy.

Z WiFi sobie poradzę. Ale problem w tym, że laptop żony jest wykorzystywany
w pracy, gdzie łączy się ona z siecią przez rzeczoną komórkę, ale też w
domu, gdzie łączy się z siecią przez rzeczone WiFi. Nie muszę chyba dodawać,
że każdorazowa ręczna konfiguracja połączenia odpada.