kdevelop3 - jak zrobić własne budowanie i repo?

Łukasz Michalski lm w zork.pl
Czw, 4 Mar 2010, 13:31:19 CET

Witam,

Zmodyfikowałem sobie kde{libs,base,utils}.spec oraz kdevelop.spec
wyrzucając to co do kdevelop niepotrzebne oraz się nie kompiluje oraz
dostosowując resztę do najnowszego gcc.

Chciałbym teraz postawić budowanie nocne kdevelop3 i szukam sugestii jak
to zrobić.

Mój (prymitywny) pomysł to osobna instalacja PLD pod VirtualBox z
minimalną ilością potrzebnych pakietów, na której co noc odpalane jest:

poldek --upgrade-dist;
podbij_Release_w_specach();
for name in kdelibs.spec, kdebase.spec, kdeutils.spec, kdevelop.spec;
do builder -R $name; done;
if not udalo_sie();
	then cofnij_Release_w_specach();
else
	scp_gdzies();
fi;

i dalej przerzucanie na jakieś http.

Zanim zacznę to konfigurować chciałem się spytać, czy gdzieś nie
wymyślam koła od nowa i może dostępne jakieś gotowe automaty do
budowania i podbijania wersji, z których mógłbym skorzystać?

Dzięki,
Łukasz