netbook?

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Pią, 5 Mar 2010, 18:52:06 CET

On Friday March 5 2010 14:30:18 Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Polecacie jakieś Linuksolubne netbooki? Wymogów konkretnych nie ma - po
> prostu ciekawy sprzęt z dużą dozą możliwości.

ThinkPad X60/X61. Niestety już ich nie produkują, ale jeszcze są pudełkowe w
magazynach sklepów, trzeba tylko poszukać. Rozmiary, masa i pobór mocy
netbooka, możliwości prawdziwego komputera, konstrukcja obudowy w większości z
metalu, matowa matryca 4:3, kompatybilność z Linuksem stuprocentowa. Cena
nadal wyższa od typowej netbookowej, ale cały czas spada, odkąd wprowadzili
rozklejające się X200.

(Tak, tak, wiem, nie jestem obiektywny.)

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl