netbook?

Witold Firlej pld.lists w grizz.pl
Pon, 8 Mar 2010, 13:23:10 CET

2010/3/8 Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>:
> Dnia poniedziałek, 8 marca 2010, Witold Firlej napisał:
> [...]
>
> A lilo przeinstalowałeś po zmianie initrd? Zakładam, że partycja /dev/sda1
> jest dostępna na starcie systemu (swoją drogą ciekawy patent na utworzenie
> swapa jako pierwszej partycji dysku).
> --
 Przegenerowane.
Dostępna? W jakim sensie? I jak to ew. sprawdzić.

Co do swapa - to ustawianie jej na pierwszej partycji jest od lat w
naszej dokumentacji...
http://www.pld-linux.org/Docs/man/Installing_PLD_Linux_based_on_Rescue_CD#head-4f7655d0e693147587c7166224bf746fdf88f759

--
::  Witek Firlej  ::
Voiceless it cries, Wingless flutters, Toothless bites, Mouthless mutters.