netbook?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 8 Mar 2010, 13:33:17 CET

Dnia poniedziałek, 8 marca 2010, Witold Firlej napisał:

>  Przegenerowane.
> Dostępna? W jakim sensie? I jak to ew. sprawdzić.

Jeśli jest to partycja na dysku, który nie jest widoczny po załadowaniu
modułów z initrd tylko gdzieś później już w skryptach startowych, to nie ma
bata, żeby to zadziałało bo system tej partycji nie widzi gdy jest
potrzebna. Jak sprawdzić? Jeśli przed załadowaniem modułów tuxonice
załadowane są moduły do kontrolera tego dysku i zgłosiły się jego partycje,
to powinno być OK, a jeśli nie - to nie ma bata, nie zadziała, trzeba by
dodać na sztywno moduły do initrd. A jeśli to jest jednak twój dysk startowy
i partycje są widoczne, to trzeba szukać dalej (przyślij mi na priva swoje
/etc/hibernate/{hibernate,suspend2,common}.conf, /etc/sysconfig/geninitrd i
lilo.conf).

Sprawdź jeszcze, co jest w /tmp/hibernate.log (plik się nie nazywa dokładnie
tak, ale powinieneś go łatwo zlokalizować). Może tam znajdziesz jakąś
podpowiedź. I przeczytaj co wypisuje geninitrd -v przy tworzeniu initrd.