Temat bumerang, czyli dialog do konfiguracji drukarek pod KDE.

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Pią, 12 Mar 2010, 21:29:31 CET

2010/3/12 Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl>:
> Czekam cierpliwie, z wersji na wersję, czy w końcu zadziała. Ale nic z tego,
> póki co. Mam teraz KDE-4.4.1 z Th+test+ready, czyli najnowsze co mamy w
> distro. I przy próbie odpalenia konfiguracji nadal mam takie coś:
[...]
> ImportError: No module named kpushbutton

Coś nie tak z tym modułem albo z plikiem
/usr/share/apps/system-config-printer-kde/system-config-printer.ui
Może coś nie tak z PyKDE4 albo z  sip/python-sip

$ sip -c . /usr/share/sip/PyKDE4/kdeui/kpushbutton.sip
sip: /usr/share/sip/PyKDE4/kdeui/kpushbutton.sip:23: Class definition
not allowed in a C module

Nie znam się na tym :-(
--
Artur Frysiak