[pld-users-pl] Instalacja PLD

Piotr Zamojski zapalniczka w gmail.com
Sob, 13 Mar 2010, 17:37:10 CET

Witam,

mam dość nietypowy sprzęt: Terminal HP Compaq t5000. I wiadomo,
chciałbym mieć tam PLD. Zacząłem od RescueCD z taki efektem podczas
bootowania:

"Kernel panic - not syncing : VFS: unable to mount root FS on unknown-block"

No nic nie zrobimy, wrzuciłem jeszcze najnowsze LiveCD PLD z KDE, ale
również nic z tego, wykłada się podczas bootowania. Aż w końcu CRI.
Ładnie się bootuje, ładuje moduły, widzi dysk ATA (2,5 cala), widzi
CD-ROM na USB, ustawiam partycje, i po 'crinstall /chroot', dostaje:

"There was no init script included in installed chroot..."

Mount pokazuje, że mam podmontowany: CD-ROM, partycje / i /boot,
próbowałem też z --bind /dev/ /chroot/dev - nic nie zmienia. Jakieś
propozycję? Pozdrawiam.

© 2009