courier-imap-pop3 - problem przy odbieraniu wiekszych maili

Kuba Staśkiewicz kuba w best.net.pl
Czw, 18 Mar 2010, 08:42:15 CET

Witam.

Od wczoraj courier-imap-pop3 zaczął mi się dziwnie zachowywać: podczas
odbierania maili przez pop3 wiadomości powyżej kilkudziesięciu KB
zatrzymują się w połowie transmisji, tak jak by połączenie zdechło.

Mniejsze maile ściągają się bez problemu. W logach żadnego śladu. Żeby
wykluczyć problem z klientem próbowałem telnet na 110 i kolejno user,
pass, list, retr. Też żadnego info o błędzie, po prostu w połowie
transmisji większego maila listing się zatrzymuje.

Jakieś sugestie?

pozdrawiam,

--
Kuba Staśkiewicz