Routing [AC], kilka kart i rtnetlink answers: file exist

Wojciech Ścisłowski wscislowski w ramiko.pl
Wto, 23 Mar 2010, 14:25:56 CET

Grzesiek Pycia pisze:

> To nie lepiej dodać dwa adresy do jednego interfejsu?
> Z astera i tak nie masz 2Gb ani nawet 200 pewnie :) wiec po co dwa
> interfejsy

Witam!
W Aster twierdzą że do jednego MAC jeden adres mogą przypisać tylko.
(można jakoś do subinterface przypisać inny MAC? jak?)
Nie chodzi mi o równoważenie obciążenia tylko IP based host w apache i
dlatego potrzebne dwa IP.
Zaś co do wydajności to w testach całkiem całkiem wychodzi upload 2 M.

> dhcp w takiej sytuacji raczej nie za bardzo da się używać musisz to
> wszytko poustawiać statycznie, jeśli chcesz tego używać na dwóch rożnych
> interfejsach.

Ustawiłem sobie na próbę w notebooku statyczne IP, ale następnego dnia
było zero internetu, trzeba chyba odświeżać leasing... Więc raczej dhcp,
chyba że o czymś nie wiem.

> Sprawdź wszystkie tablice routingu zanim te ustawienia zaczniesz dawać
> to będziesz widział czemu się pluje.

Mówisz żeby wygolić wszystko z tablic?
Dzięki spróbuję

Pozdrawiam!