nfs4 w kernel-xenU

Michał Pryczek plahcim w gmail.com
Pon, 29 Mar 2010, 14:22:28 CEST

W dniu 29.03.2010 12:32, Paweł Zuzelski pisze:

> Dodane w 2.6.32.10-2, dzięki. Za ~godzinę powinno być w th-test.
> Przetestujesz?

Widzę że między -1 a -2 zmieniło się tylko to, więc puki co mam:
Linux hydra 2.6.32.10-xenU-1 #1 SMP Sun Mar 28 04:27:04 CEST 2010 x86_64
Intel(R)_Xeon(R)_CPU___________E5520__ w _2.27GHz PLD Linux

uptime :
 13:01:43 up  2:31 ....

(to jest paczka zbudowana z repo z dodaniem rzeczonego CONFIG_NFSD_V4=y ).
Na razie nic się nie wykrzaczyło...

-2 będzie identycznie. Za ~24h+ postaram się zrestartować system z
jądrem ściągniętym z th-test.
> BTW działa Ci kernel-xenU z th? Fajnie wiedzieć, że ktoś używa. Co
> masz na dom0?

Jeżeli pytasz o pakiet:
kernel-xenU-2.6.32.8-1.x86_64

To tak, działał kilka dni bez zarzutu przy dość dużym obciążeniu (poza
tą brakującą opcją ;) ).
Nowy pakiet będzie dodatkowo obciążony NFS-em, ale do tej pory nie było
z tym problemu

Nie mam dostępu do domeny zerowej, ale rozmawiałem z administratorem i
używa przygotowanego przez siebie jądra (oczywiście pod th) .

Pozdrawiam,
Michał Pryczek