nfs4 w kernel-xenU

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pon, 29 Mar 2010, 15:34:40 CEST

On Mon, 29 Mar 2010, Michał Pryczek wrote:
> To tak, działał kilka dni bez zarzutu przy dość dużym obciążeniu (poza
> tą brakującą opcją ;) ).
> Nowy pakiet będzie dodatkowo obciążony NFS-em, ale do tej pory nie było
> z tym problemu

Dzięki za info.

> Nie mam dostępu do domeny zerowej,

To jak bootujesz swoje kernele w domU? Dajesz adminowi plik z
kernelem i initrd, czy jakaś automatyka?

> ale rozmawiałem z administratorem i
> używa przygotowanego przez siebie jądra (oczywiście pod th) .

a sam xen z naszych paczek czy też właśny kompilat? Próbowałem
spaczkować aktualnego xena i dom0 ale w końcu dałem za wygraną.
Częściowe efekty moich prób możesz zobaczyć w specach xen.spec i
kernel-xen0.spec, ale ogólnie to to nie działa. Prawdopodobnie
niezgadzają się wersje xena i dom0.

--
Pozdrawiam,
Paweł