[OT] Procesor czy płyta?

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Sob, 8 Maj 2010, 23:41:50 CEST

Dnia czwartek 06 maj 2010 o 20:03:35 Jakub Piotr Cłapa napisał(a):

> Bez Low-ESR główny problem może być z prawidłowym działaniem (za duże
> tętnienia), a nie z żywotnością. Za żywotność odpowiada zatwierdzona
> zwiększona temperatura pracy (np. 105 st. C zamiast standardowego 85).

Poszedłem do pierwszego lepszego sklepu z częściami elektronicznymi, zakupiłem
kondensatory (te które ostatecznie zamontowałem kosztowały mnie < 5 PLN) i
działa. O żadne specjalne kondensatory nie prosiłem (poza pojemnością),
później okazało się, że mają temperaturę do 105 st. C, poza tym na jednym jest
napisane Low-ESR, na drugim CapXon tak więc mam nadzieję, że chwilę pociągną.
Natomiast co to samego montowania: wyciągania kondensatorów z płyty się trochę
boję, tak więc po prostu te nowe przyczepiłem od spodu płyty (jakbym napisał,
że przylutowałem to niektórzy widząc moje dzieło z bliska mogliby to
twierdzenie uznać za bluźnierstwo).
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny