[TH] Tradycyjnie - upgrade... ;)

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pon, 10 Maj 2010, 00:20:17 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 09.05.2010 20:08, od Krystian Tomczyk:
> Bo jak robisz poldek --up to masz indeks tego co na ftp
>
> Pliki w cache'u poldka masz bo pewnie w konfiguracji dałeś "keep
> downloads = yes". Pliki mogą jeszcze być w /var/spool/repackage
Coś mi się kojarzy, że we wczesnych wersjach poldka pliki z cache każdego aktywnego repozytorium też były uwzględniane,
co dawało możliwość "install --downgrade [...]" bez specjalnej gimnastyki. Teraz trzeba dopisać dirkey-a na każde
repozytorium w configu... Ogólnie zarządzanie cache poldka jest dużym polem do popisu... ;)

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski