[TH] Tradycyjnie - upgrade... ;)

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 10 Maj 2010, 09:42:54 CEST

On Sun, May 09, 2010 at 12:30:59PM +0200, Daniel Dawid Majewski wrote:
> Innym efektem są hocki-klocki na dodatkowej klawiaturze PS/2 podłączonej przez przejściówkę PS/2-USB - samoczynnie
> podczas pisania klawisz "R' włącza, a klawisze "W" i "[" wyłączają lampkę ScroolLock. Za to sam klawisz ScrollLock nie
> powoduje zmiany stanu świecenia tej lampki...
> Jakieś sugestie ?
Zwisów KDE nie potwierdzam, natomiast dyskotekę na SysRq mam już od
dawna. nie przeszkadza mi to w niczym, więc nie zgłębiałem tematu.
U mnie się to pojawiło po którymś upgrade xorg-driver-input-evdev
(+moduł kernela). Ten sterownik zawsze u mnie sprawiał problemy, więc
jestem już do tego przyzwyczajony.

Pozdrawiam
Beorn

--