kaffeine 1.0-0.pre2.1 i odtwarzanie DVD

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 15 Maj 2010, 23:18:38 CEST

Czy komuś się udała powyższa kombinacja? U mnie krzyczy, że nie może znaleźć
wtyczki dla urla dvd:/. Płyty się odtwarzają pod mplayerem (z założeniem, że
podam /dev/sr0 bo sam szuka /dev/dvd) i pod xine (gdzie też musiałem zmienić
nazwę urządzenia na /dev/sr0). Tylko kaffeine w powyższej wersji się pluje.