KMail i zaznaczanie wiadomości nowych jako nieprzeczytane.

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 16 Maj 2010, 22:53:36 CEST

Witam.

Za czasów kde3 w kmailu były sobie wiadomości nowe i wiadomości nie
przeczytane. Nowe to były powiedzmy takie które przyszły podczas ostatniego
odbioru poczty. Oznaczane były na czerwono i takie pozostawały aż wyszło się z
folderu. Po wyjściu z folderu i pobraniu ponownie poczty zamieniały się na
nieprzeczytane.

Po aktualizacji do kde4 ni cholery nie wiem czym różnią się nie przeczytane od
nowych bo w tej chwili jak przychodzą mi nowe wiadomości to i owszem zostają
oznaczone na czerwono jako nowe ale jeszcze nie zauważyłem aby jakaś zamieniła
się na nieprzeczytaną... i sobie tak wiszą parę miesięcy i nic się nie
zmienia.

Czy ktoś też to zauważył u siebie? Może to się gdzieś konfiguruje? Ja nie
znalazłem.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic