KMail i zaznaczanie wiadomości nowych jako nieprzeczytane.

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Pon, 17 Maj 2010, 23:24:23 CEST

Dnia niedziela 16 maj 2010 o 22:53:36 Kamil Dziedzic napisał(a):
> Za czasów kde3 w kmailu były sobie wiadomości nowe i wiadomości nie
> przeczytane. Nowe to były powiedzmy takie które przyszły podczas
> ostatniego  odbioru poczty. Oznaczane były na czerwono i takie
> pozostawały aż wyszło się z folderu. Po wyjściu z folderu i pobraniu
> ponownie poczty zamieniały się na nieprzeczytane.

I dalej w tak jest.

> Po aktualizacji do kde4 ni cholery nie wiem czym różnią się nie
> przeczytane od  nowych bo w tej chwili jak przychodzą mi nowe
> wiadomości to i owszem zostają oznaczone na czerwono jako nowe ale
> jeszcze nie zauważyłem aby jakaś zamieniła się na nieprzeczytaną...
> i sobie tak wiszą parę miesięcy i nic się nie zmienia.

Pewnie masz ustawione ten sam kolor.

> Czy ktoś też to zauważył u siebie? Może to się gdzieś konfiguruje? Ja
> nie  znalazłem.

Kmail > Ustawienia > konfiguracja Kmail > Wygląd > Kolory > Użyj
własnych > Nowa|Nieprzyczytana wiadomość.

powodzenia
Mieszko Kaczmarczyk
--
Duże wydatki? Znajdź najtańszy kredyt:
http://info.totalmoney.pl/k2/kredyt_gotowkowy_m1.php

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

.