pidgin 2.7 - uruchamia się, ale nie reaguje

Pawel Dobielski paweld w gery.pl
Sob, 22 Maj 2010, 20:38:01 CEST

Dnia 2010-05-22, o godz. 20:22:14
Krzysztof <riggyk w gmail.com> napisał(a):

> No tak... Nie przyszło mi do głowy, że z kolejną wersją pakiety się
> rozdrobniły i "goły" pidgin/libpurple nie obsługuje protokołów, które
> potrzebuję. Doinstalowałem
> libpurple-protocol-gg-2.7.0-1.i686
> libpurple-protocol-xmpp-2.7.0-1.i686
>
> i wszystko bangla. Dzięki wielkie :-)
Prawdopodobnie aktualizowałeś starszą wersję niż poprzednią, afair
takie rozbicie podpakietów odbyło się już jakiś czas temu.
Ważne, że działa pozdrawiam :)

--
"God, root, what is difference?"