pidgin 2.7 - uruchamia się , ale nie reaguje

Krzysztof riggyk w gmail.com
Sob, 22 Maj 2010, 20:53:15 CEST

Dnia sobota 22 maj 2010 o 20:38:01 Pawel Dobielski napisał(a):
> Dnia 2010-05-22, o godz. 20:22:14
> Prawdopodobnie aktualizowałeś starszą wersję niż poprzednią, afair
> takie rozbicie podpakietów odbyło się już jakiś czas temu.

Zgadza się, aktualizowałem wersję 2.6.3-1. Pamiętam, że przy upgradowaniu tego
dawno temu miałem ten sam problem, ale machnąłem ręką, pozostając przy
starszej wersji. Myślałem, że to jakiś chwilowy error. W końcu zirytowało
mnie, że nadal nie działa i dopiero teraz zainteresowałem się tym tematem
głębiej.

> Ważne, że działa pozdrawiam :)
Pozdrawiam :-)
--