Proste montowanie zasobów samby przez zwykłego usera - jak?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 14 Lis 2010, 14:54:05 CET

Dnia niedziela, 14 listopada 2010, Wieslaw Kierbedz napisał:
> W dniu 13.11.2010 20:09, Łukasz Maśko anonsuje::

> A to dolphin przez te tam zasoby sieciowe nie pozwala?
> Raz podmontować tą drogą, zapamiętać hasło w kwallet i wrzucić w
> zakładki. KDE mam na jednym (zaprzyjaźnionym) komputerze i działa tam
> bez problemów.

To wystarcza do nagrywania/zgrywania plików przez Dolphina albo Konquerora.
Ale nie wystarcza wielu innych czynności (przeczytaj dokładnie, napisałem o
tym). Po prostu czasami dysk trzeba podmontować i tyle.