postfix - solved

Adam Ryba adam.ryba w gmail.com
Nie, 14 Lis 2010, 14:59:48 CET

W dniu 14 listopada 2010 13:58 użytkownik Bartosz Świątek
<shadzik w gmail.com> napisał:

> To ja wiem, ale:
> 1) nie było mowy o różnych domenach (z resztą zaznaczyłem wyżej, że to
> jedna i ta sama domena)

Hmm... to chodzi o dwa różne certyfikaty z tym samym CN (common name),
np. mail.example.com? Jeśli tak, faktycznie sens jest średni. Ja
zrozumiałem, że chodzi ci o dwa certyfikaty *w tej samej domenie*, ale
z różnymi CN, np. smtp.example.com i pop3.example.com - i to ma sens.

> 2) istnieje coś takiego jak certyfikat z wildcardami

Wiem, napisałem o tym ;-)

Pozdrawiam,

--
Adam Ryba