postfix - solved

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 14 Lis 2010, 19:36:20 CET

On Sun, 14 Nov 2010, Bartosz Świątek wrote:
> To ja wiem, ale:
> 1) nie było mowy o różnych domenach (z resztą zaznaczyłem wyżej, że to
>    jedna i ta sama domena)

Różne certyfikaty na różne nazwy to raczej powszechna rzecz, więc o tym
nie rozmawiamy przecież.

Tutaj podejrzewam, że chodziło raczej o wygenerowane dwa różne na tą samą
domenę omyłkowo (self-signed). Jeżeli jest inaczej to właśnie chciałem
usłyszeć od "prowodyra" tego wątku :)

> 2) istnieje coś takiego jak certyfikat z wildcardami

Tak, ale jest _znaczna_ różnica w jego cenie.
W przypadku self-signed ten argument akurat nie ma znaczenia :)