PLD Live z KDE4 (4.5.3 Beta)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 18 Lis 2010, 00:52:30 CET

Cześć,

minęło sporo czasu odkąd ostatnio Tu pisałem we własnej sprawie i
teraz znowu nastał ten właśnie czas.

Pod adresem:

http://kde4.livecd.pld-linux.org/beta/

znajdziecie (o ile już się zuploadowała, jeśli nie to proszę poczekać)
pierwszą betę nowego pld live z kde4.
Zaszło w niej wiele zmian, ale nazwał bym je bardziej ewolucyjnymi niż
rewolucyjnymi.

Parę z nich to:
- kde 4.5.3
- xserver 1.9.2
- kernel-desktop 2.6.36 z bfs
- przejście na repozytorium ti-dev
- pldliveinstaller 0.2

Bardzo proszę o wytknięcie każdego niedociągnięcia (a było ich
ostatnio parę). Starałem się wziąć pod uwagę wszystkie ostatnio mi
zgłoszone błędy, ale jak to bywa mogło mi coś umknąć.

Instalator w wersji 0.2 również nie przynosi rewolucji, ale za to jest
bardziej stabilny i użyteczniejszy - bardzo proszę testować wszelkie
instalacje. Partycjonowanie nie jest zaimplementowane - niestety
mieliśmy z Bartłomiejem Zimoniem sporo problemów z poprawną integracją
kparta partitionmanagera i zdecydowałem się spontanicznie wyrzucić
odpowiadający za to kod i w przyszłości postawić na libparted. Także
bardzo proszę o ówczesne przepartycjonowanie dysku zanim zaczniecie
instalację.

Szczegóły nt instalatora znajdziecie na oficjalnej stronie projektu:

http://pldliveinstaller.pld-linux.org/

A`propos instalatora... dzisiaj również udostępniłem kod źródłowy
instalatora - chętnych do pomocy zapraszam i proszę o kontakt ze mną,
by wspólnie ustalić wytyczne do następnej wersji.

Kod jest w SVNie PLD pod adresem:

http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewsvn/PLDLiveInstaller/

Dzięki za uwagę i jeszcze raz zapraszam do testowania.

Pozdrawiam.