[TH -x86_64] Skype Laptop ACer TM-5720

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Czw, 18 Lis 2010, 12:10:33 CET

Się ostatnio tak jakoś nie mogę dojść do ładu z mikrofonem w skype -
przy rozmowie testowej strasznie mi burczy, tak, że to co mówię jest
niezrozumiałe. Przy użyciu Twinkle zarejestrowanego na platformie
Freeconet.pl mogę się dodzwonić gdziekolwiek i być dobrze słyszalny
(testowane przy połączeniu na telefon stacjonarny).

$ sed '/^\($\|\s*#\)/d' /etc/modprobe.d/alsa-base.conf
options snd-pcsp index=-2
options snd slots=snd-hda-intel
alias snd-card-0 snd-hda-intel
options snd-hda-intel model=auto

Zmiana modelu na acer niczego nie zmienia, poza zmniejszeniem liczby
suwaczków w KMix.

$ rpm -q skype
skype-2.1.0.81-4.i686

Czy to może tylko problem jest tylko z tą wersją skype wraz z
chipkodekiem Intela ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski